Amstelveen, 9 maart 2020

Mitsubishi Motors introduceert Service Commitment programma

Verbeterde servicevoorwaarden voor Mitsubishi-rijders.

Mitsubishi Motors heeft in de afgelopen 45 jaar bij ruim *7,3 miljoen Europese klanten een uitstekende reputatie opgebouwd ten aanzien van betrouwbaarheid, of het nu gaat om de Lancer uit 1975, de nieuwste Outlander PHEV of alle generaties Pajero, L200, Galant, Colt en Space Star waarvan miljoenen exemplaren nog steeds dagelijks op de Europese wegen te zien zijn.

Een direct gevolg van **150 jaar ervaring met engineering is dat betrouwbaarheid en gemoedsrust vandaag de dag behoren tot de belangrijkste aankoopredenen van Mitsubishi-klanten. Om dit extra te bekrachtigen, introduceert Mitsubishi Motors het nieuwe ‘Mitsubishi Service Commitment’ programma (MSC).

Behalve het feit dat alle nieuwe Mitsubishi-modellen al sinds 2015 standaard geleverd worden met vijf jaar fabrieksgarantie, geldt nu ook vijf jaar fabrieksgarantie op alle originele accessoires die aangeboden worden door Mitsubishi Motors Europe (MME), zónder kostenstijging. Een primeur in de autobranche. Verder worden proactief gratis winter- en zomerchecks georganiseerd en profiteert iedere Mitsubishi-rijder van gratis 24/7-mobiliteitsservice in heel Europa, inclusief woonplaatsservice én met vervangend vervoer, zolang de auto in onderhoud is bij een erkend Mitsubishi-dealer.

Eric Wepierre, President & CEO bij MME: “We zijn al sinds het prille begin toegewijd om kwaliteit te leveren aan onze klanten. Dankzij de toonaangevende engineering van Mitsubishi Motors hebben we een uitstekende reputatie opgebouwd op het gebied van kwaliteit en betrouwbaarheid. Met het MSC programma willen we de klantervaring naar een nog hoger niveau tillen, met unieke voorwaarden waarmee we de band tussen de klant, de dealer en het merk verder versterken.”

* Data volgens MME.
** De Mitsubishi Group is opgericht in 1870.