Amstelveen, 13 oktober 2011

Mitsubishi lanceert online game

Op 7 oktober lanceerde Mitsubishi Motors in samenwerking met The voice of Holland (TVOH), een interactieve online game “The Mitsubishi Battle”, op het vernieuwde online platform www.thevoiceofholland.com

Het tweede seizoen van The voice of Holland heeft inmiddels een vliegende start gemaakt met maar liefst 3,3 miljoen kijkers. Vorig jaar won Ben Saunders naast zijn platencontract een gloednieuwe Mitsubishi ASX, en ook nu maken de talenten kans op deze slimme, energieke en moderne auto. Mitsubishi Motor Sales Nederland gaat nu in samenwerking met het programma nog een stapje verder.

The voice of Holland staat bekend om de verrassende interactie tussen de kijkers en het programma via diverse media (tv, online en mobiel). Op de website van The voice of Holland is sinds 7 oktober “The Mitsubishi Battle” van start gegaan. Een interactieve online game waarbij kijkers tegen elkaar kunnen racen in een TVOH omgeving. Deze online battle duurt vier weken. Iedere week wordt er 1 weekwinnaar bekend gemaakt.

Ronde 1: 07 oktober tot 14 oktober  1 weekwinnaar
Ronde 2: 14 oktober tot 21 oktober  1 weekwinnaar
Ronde 3: 21 oktober tot 28 oktober  1 weekwinnaar
Ronde 4: 28 oktober tot 4 november  1 weekwinnaar

De uiteindelijke 4 winnaars zullen doorgaan naar de offline “Mitsubishi Battle”, waar de winnaars strijden om een geweldig tweepersoons weekend naar Londen en tickets voor the finale van The Voice UK. Wat de offline “Mitsubishi Battle” precies inhoudt; dat blijft nog even geheim. The V Reporters zullen hiervan in ieder geval uitgebreid verslag doen op de TVOH website.

Speel “The Mitsubishi Battle” nu op: www.thevoiceofholland.com/tvoh-specials/the-mitsubishi-battle/

www.mitsubishi-motors.nl