Mitsubishi Motors trotse partner van MONO JAPAN
Artistiek en cultureel evenement in Lloyd Hotel AmsterdamVan vrijdag 1 tot en met zondag 3 februari 2019 staat het Lloyd Hotel in Amsterdam volledig in het teken van MONO JAPAN – hét evenement voor producten, vakmanschap en design uit Japan. Mitsubishi Motor Sales Nederland is trotse partner van MONO JAPAN en heeft een Eclipse Cross ingezet ter promotie van het event.
MONO JAPAN is een jaarlijks terugkerend evenement voor alles op het gebied van Japanse traditie, vakmanschap, design en (eet)cultuur. De vierde editie, die in het Lloyd Hotel in Amsterdam plaatsvindt, wordt de grootste tot op heden. Met behulp van presentaties, workshops en tentoonstellingen introduceren 31 exposanten een selectie van uitzonderlijke Japanse producten bij het Nederlandse publiek, variërend van kleding tot meubels, sieraden, keramiek, keukengerei en lifestyleartikelen.
“MONO JAPAN is een ode aan Japans vakmanschap en design. Sommige exposanten komen rechtstreeks uit Japan om hier trots hun werk te presenteren. Ook wij zijn trots op onze Japanse roots en zijn uiteraard geïnteresseerd in Japans design en vakmanschap. Mitsubishi Motors en MONO JAPAN zijn een perfecte match. Wij zijn blij dat wij ons als partner kunnen verbinden aan dit prachtige evenement”, zegt Jacqueline Koopman, Manager Public Relations bij Mitsubishi Motor Sales Nederland.
“Wij zijn zeer verheugd dat wij Mitsubishi Motor Sales Nederland als partner mogen verwelkomen. De kenmerkende principes van Mitsubishi Motors op het gebied van verantwoord ondernemen en de krachtige Japanse identiteit van de onderneming spreekt ons zeer aan”, benadrukt Emiko Chujo, directeur en oprichter van MONO JAPAN. “Bovendien is de opvallende Mitsubishi Eclipse Cross, die is uitgevoerd in de stijl van MONO JAPAN en die wordt ingezet als crewauto en ter promotie van het evenement, het ideale uithangbord voor het event!”
Kijk voor meer informatie over MONO JAPAN op monojapan.nl.