Mitsubishi ‘Plug-in Sessions’ op North Sea Jazz Festival 2015
Exclusieve muziekbeleving met Mitsubishi Outlander PHEV

Het ultieme intieme concert beleven op het North Sea Jazz Festival? Dat kan dit jaar met de exclusieve Plug-in Sessions. Bezoekers genieten van deze kleinschalige concerten ín een Mitsubishi Outlander PHEV en ervaren het Rockford Fosgate® Premium Sound System.

Als trotse partner van het North Sea Jazz Festival (10, 11 en 12 juli in Rotterdam) presenteert Mitsubishi Motors tijdens dit grootste indoor jazzfestival ter wereld de Plug-in Sessions op Central Square van het North Sea Jazz-festivalterrein. Diverse artiesten pluggen hun instrumenten in een Mitsubishi Outlander PHEV en verzorgen live een mini-concert voor de inzittenden van de auto. Buiten de auto kan een beperkt aantal festivalbezoekers de Plug-in Sessions meebeleven via hoofdtelefoons. Iedere dag zal een artiest – waarvan de naam tijdens North Sea Jazz bekend wordt gemaakt – inpluggen in de Mitsubishi Outlander PHEV.

Mitsubishi rijders maken via een prijsvraag kans een live optreden mee te maken in de Outlander PHEV. Ze zien de optredende artiest vanuit de auto en de muziek horen ze via het haarscherpe Rockford Fosgate® Premium Sound System van de auto zelf. Dit audiosysteem is uitgerust met negen perfect op elkaar afgestemde speakers. Andere bezoekers van de sessies kunnen meeluisteren via speciale ‘sound per person’-hoofdtelefoons.

Bijzondere ervaring
De Plug-in Sessions zijn tot stand gekomen in samenwerking met Universal Music Group & Brands en MOJO. “We zijn erg blij met de wijze waarop Universal Music Group & Brands en MOJO ons helpen met de creatieve en muzikale invulling van onze aanwezigheid op North Sea Jazz”, aldus Jacqueline Koopman, PR Manager bij Mitsubishi Motors Nederland. “Ik denk dat bezoekers van onze Plug-in Sessions iets unieks meemaken dat ze nooit meer vergeten. Neem een kijkje op de site pluginsessions.nl om alvast in de stemming te komen.”

Samenwerking North Sea Jazz en Mitsubishi
Tijdens het Port of Rotterdam North Sea Jazz Festival verzorgt Mitsubishi Motors ook het vervoer van de artiesten. De Mitsubishi’s Outlander PHEV en ASX zijn voor de gelegenheid geheel in North Sea Jazz look & feel gestyled.
Mitsubishi Motors en North Sea Jazz zorgen beide voor het ultieme feel good-gevoel. Het grootste indoor jazzfestival ter wereld staat garant voor een sfeervolle ambiance met veel aandacht voor kwaliteit. Dat geldt ook voor de innovatieve modellen van Mitsubishi Motors. De Outlander PHEV is dankzij zijn krachtige maar zeer efficiënte Plug-in Hybride EV-systeem de enige SUV mét 7% bijtelling.