AUTOBEDRIJF C. SCHOUTEN ZET KROON OP JARENLANGE MITSUBISHI-ERVARING

Autobedrijf C. Schouten in Krimpen aan den IJssel is officieel Mitsubishi-dealer. Een kroon op het werk van directeur Cor Schouten, want zijn bedrijf is al sinds 1992 erkend servicepunt van Mitsubishi.

“Eigenlijk verandert er voor de klanten maar weinig”, zegt Cor Schouten. “De mensen binnen ons bedrijf zijn voor hen al jarenlang de gezichten van Mitsubishi. Voor mij zelf is het vooral een erkenning van de importeur. Ik werk al sinds 1980 met Mitsubishi’s en heb de opbouw van het merk in Nederland van dichtbij meegemaakt. Sinds 1992 zijn we, zoals dat toen nog heette, subdealer van Mitsubishi.”

Betrokkenheid
Juist het feit dat de klanten van Autobedrijf C. Schouten weinig zullen merken van de nieuw verworven status van hun ‘stamgarage’ is een bewijs van de betrokkenheid van het Krimpense bedrijf. “Mitsubishi was niet een merk dat we er ‘even’ bij deden”, aldus Schouten. “Sterker nog, door die jarenlange ervaring ben ik een beetje vergroeid met het merk en heb dat overgebracht op de rest van het team. De klanten ervaren dat en daar zal geen verandering in komen. Het enige verschil is dat ik geen beroep meer hoef te doen op een andere dealer voor het leveren van een nieuwe auto. In onze showroom staan alle nieuwe modellen van Mitsubishi, ook de bijzonder succesvolle ASX. De klanten kunnen in onze vertrouwde sfeer hun nieuwe auto komen bekijken.”

Continuïteit in vertegenwoordiging
Het grootste voordeel van de nieuwe classificatie noemt Schouten de continuïteit in de vertegenwoordiging van Mitsubishi. ‘Je gaat niet zomaar een hechtere verbintenis aan. Er is wederzijds respect tussen de importeur en ons bedrijf en ik ga ervan uit dat dat een prima uitgangspunt is voor verdere uitbouw van het succes van Mitsubishi in ons rayon.”

Autobedrijf C. Schouten viert de officiële dealerstatus met scherpe prijzen voor onderhoud en extra actiekorting op diverse Mitsubishi-modellen.
Het bedrijf is gevestigd aan de Van der Giessenweg 15 in Krimpen aan den IJssel.
www.mitsubishi-motors.nl