Kneppers autobedrijf nu ook een vertrouwd adres voor Mitsubishi

Kneppers Autobedrijf gaat met ingang van 1 juli Mitsubishi Motors vertegenwoordigen in de regio Zoetermeer. Volgens directeur-eigenaar Richard Kneppers staan de jarenlange ervaring met Japanse merken en de familiaire sfeer in het bedrijf garant voor een succesvolle toekomst met Mitsubishi.

Kneppers Autobedrijf viert dit jaar het 45-jarig bestaan. Het familiebedrijf heeft gedurende haar bestaan een zeer ruime ervaring opgedaan met de verkoop en het onderhouden van Japanse auto’s. Richard Kneppers, die zich liever gastheer dan directeur laat noemen, is ervan overtuigd dat Mitsubishi-rijders zich er helemaal thuis zullen voelen. “We staan bekend om de gemoedelijke sfeer binnen het bedrijf. Dit is vooral te danken aan de enorme betrokkenheid van het personeel. De meeste vaste gezichten zijn al 15 jaar of langer in dienst. Dat is een prettig idee voor onze klanten. Niet alleen hebben we enorme ervaring in huis, het betekent ook een stuk continuïteit in de relatie tussen dealer en klant. Ik weet zeker dat Mitsubishi-rijders dat zeer op prijs stellen.”

Voor zakenrijder en particulier
Kneppers is erg blij dat hij het Mitsubishi-dealerschap kan toevoegen aan het dienstenpakket van het bedrijf. “Mitsubishi Motors is een mooi merk dat een vooraanstaande positie inneemt in moderne autotechniek. Onze mensen zijn er helemaal klaar voor om met Mitsubishi aan de slag te gaan. Ik verheug me er nu al op om de i-MiEV, de eerste volledig elektrische personenwagen op de Nederlandse markt, in de showroom te zetten. Maar ook een bestseller als de ASX is een prachtige aanwinst, zeker om actief te zijn op de zakelijke markt. De zakenrijder zal ervaren dat de warme sfeer en kleinschaligheid van ons bedrijf prima samengaan met de no-nonsense professionaliteit van werken die we nastreven.”

Aloude slogan
De boodschap die Richard Kneppers ten slotte aan de Zoetermeerse Mitsubishi-rijders wil meegeven is de aloude slogan van het autobedrijf: ‘Een vertrouwd adres waar service nog gewoon is’.

Kneppers Autobedrijf is gevestigd aan de Rokkeveenseweg Zuid 159 in Zoetermeer.

www.mitsubishi-motors.nl