COLT VOOR WINNARES ‘THE VOICE’ SMS-ACTIE

Autobedrijf Renses uit Alkmaar heeft vrijdag 11 februari jl. de sleutels van een nieuwe Mitsubishi Colt overhandigd aan Eleni Huisman uit Oudorp. Zij was de winnaar van de sms-actie die door The Voice of Holland en Mitsubishi Motors was georganiseerd. De prijs werd op passende wijze uitgereikt door één van de finalisten van het populaire tv-programma: Kim de Boer.

“Dit is echt geweldig”, reageerde Eleni opgetogen. “Mijn man en ik smst’en vooral om Kim te steunen, want hoe groot is nou de kans dat je een auto wint?” De Colt komt bij de familie Huisman goed terecht: “We hebben nog nooit een nieuwe auto gehad, dus we zijn er ontzettend blij mee. Onze eigen auto hebben we gisterenavond verkocht.”
Op de vraag of ze extra accessoires op de nieuwe auto heeft besteld, antwoordde Eleni al even enthousiast: “Wat moet je op zo’n auto nou nog extra bestellen? Alles zit er al op! We hebben alleen stootstrips op de portieren laten monteren om deuken te voorkomen. En we hebben een witte gekozen, omdat die kleur zo mooi staat.”

Alle gemakken
De nieuwe auto van Eleni Huisman is een Colt Edition Two. Dat betekent dat de auto zeer rijk is uitgerust. Onder meer klimaatcontrole, cruise control en een radio/cd-speler zijn standaard. Ook is hij voorzien van handige zaken als elektrisch bedienbare ramen, centrale vergrendeling met afstandsbediening, mistlampen en lichtmetalen wielen. André Renses van de Mitsubishi-dealer: “Bijzonder is de 1,3-liter benzinemotor. Die is superzuinig, want hij verbruikt slechts 1 liter op 20 kilometer. Het is geweldig dat mevrouw Huisman deze prijs heeft gewonnen. Ze is zo enthousiast over de Colt dat we er vast en zeker een trouwe klant bij hebben.”

Nieuw album
The Voice of Holland-ster Kim de Boer ging nog even met de dochters van mevrouw Huisman op de foto en vertelde over de hectiek na de finale. “Het is hartstikke druk, maar ik heb een geweldige tijd. Ik treed op door het hele land. En als het goed is ligt er binnenkort een album van mij in de winkel. Daarover ben ik nu in onderhandeling met platenmaatschappij 8ball.”
Fans van de singer-songwriter uit Sint Pancras kunnen haar verrichtingen volgen op haar internetsite: www.kimdeboermusic.nl

Tamara Oostveen, PR & CRM Officer – Mitsubishi Motor Sales Nederland B.V.
Telefoon: 06-20602172, of e-mail: oostveen@mmsn.nl.
www.mitsubishi-motors.nl